You need to enable js in your browser settings to properly display the site. Для корректного отображения сайта Вам необходимо включить js в настройках браузера. Для коректного відображення сайту Вам необхідно включити js в налаштуваннях браузера.

14 липня у Києві відбулася презентація легендарного бренду нью-йоркських хот-догів Nathan’s Famous. Компанія SOCAR Energy Ukraine придбала франшизу цього бренду.

Дата презентації присвячена 129-й річниці народження засновника компанії — бізнесмена Натана Хандверкера, який у 1916 році відкрив перший ресторан Nathan’s Famous в Кон Айленд у Нью-Йорку.

Нині окрім хот-догів асортимент марки — це різноманітний стріт-фуд у 17 країнах світу. 

Завантажити більше фото можна тут

 

Як виникла ідея познайомити українців із легендарними американськими хот-догами?

Клієнти заїжджають на АЗК SOCAR не лише заправити машину, а й щоб перекусити смачною їжею та купити продукти, яких не знайти в звичайному магазині. Традиційно SOCAR пропонує відвідувачам найкращі продукти від світових лідерів у кожній товарній категорії. Хот-доги невиняток. Власне, так і виникла ідея запропонувати клієнтам бренд, який ще не представлений на ринку України, але є абсолютним бестселером продажів у своїй категорії у світі — американські хот-доги Nathan’s Famous. Зокрема, лише у США їх з’їдають понад 20 мільярдів щороку. 

 

 

Скільки часу тривали переговори щодо купівлі франшизи?


Компанія SOCAR Energy Ukraine розпочала переговори про купівлю франшизи Nathan’s Famous у жовтні 2019 року. У грудні того ж року до Києва прилетіли Джеймс Вокер, керівник франшизи, віце-президент компанії Nathan’s Famous та Олівер Пауерс, старший директор франчайзингових операцій.  Незважаючи на логістичні труднощі, причиною яких став локдаун у 2020 році, SOCAR вдалося отримати право представляти франшизу Nathan’s Famous в Україні.

Українське представництво їздило у Нью-Йорк в центральній офіс мережі, щоб глибше ознайомитися із досвідом виробництва й продажів легендарних американських хот-догів. За цей час українські представники стали не лише фахівцями із виготовлення легендарних хот-догів, а й попрацювали за прилавком, щоб сповна оцінити атмосферу американського стріт-фуду.

Таким чином, з моменту перших переговорів і до офіційного запуску в Україні пройшло 1,5 року. Основними вимогами для отримання прав на франшизу Nathan’s Famous були: досвід в індустрії, ресурсність та, що найважливіше, бажання представляти франшизу. 

Компанія Nathan’s Famous безпосередньо контролює умови дотримання франшизи, зокрема: усі доставки інгредієнтів, моделі та характеристики обладнання, яке було закуплене лише у США та Західній Європі, технологічні процеси, а також маркетингові показники.    

 

Звідки доставляють складники для хот-догів?


Згідно із умовами франшизи, знамениту картоплю Nathan’s Famous доставляють із Нідерландів. Права на її унікальний розмір та тип нарізки Crinkle Cut належать лише Nathan’s Famous. 

Сосиски із 100% яловичини, виготовлені практично за тією ж рецептурою, яку розробили засновники франшизи понад 100 років тому. Саму ж яловичину доставляють лише із Німеччини та США.  

Рецептура булочок була розроблена французькими пекарями, а доставляють їх для SOCAR із країн Балтії. 

Логістика, певною мірою, впливає на цінову політику. Водночас, мешканці України мають можливість куштувати хот-доги, інгредієнти для яких доставляють з усього світу, а технологічні і смакові якості ідентичні тим, що й для покупців у Нью-Йорку.   

 

Які хот-доги  і де можуть спробувати українці?

 

Наразі скуштувати 6 позицій з різноманітними соусами із асортименту нью-йорських хот-догів можна на території 6 АЗК у Києві та області за такими адресами:

  • Столичне шосе, 100
  • вулиця Сортувальна, 24
  • проспект Степана Бандери, 36
  • бульвар Дружби Народів, 35
  • с. Гатне, вулиця Інститутська, 4
  • с. Гора автодорога Київ-Харків, 28 км

Незабаром SOCAR продаватиме хот-доги в Одесі та у комплексах, що на основних магістралях України. У найближчих планах — розширення географії та форматів співпраці.

За результатами попереднього дослідження, найпопулярнішими видами хот-догів серед клієнтів є класичний Нью-Йорк Оріджинал та Манхеттен.


Хто готує хот-доги Nathan’s Famous для українських клієнтів? 


Команда українських шеф-поварів виготовляє хот-доги Nathan’s Famous під керівництвом національного тренера Олександра Карлова. Він — професійний шеф-кухар із досвідом роботи у топових київських ресторанах, кейтерингу і мережевому фаст-фуді. Олександр відмінно розуміє технології і процеси на кухні та вміє донести ці знання до команди.

Однією із місій компанії Nathan’s Famous, під час виготовлення хот-догів, є постійний фокус на безпечності, гігієнічності та здоров’ї. Відповідно, до високих стандартів обслуговування та гігієни, які діють на SOCAR, додалися дуже суворі інструкції роботи від Nathan’s Famous, подекуди, набагато суворіші, ніж діюче законодавство. Водночас, компанія SOCAR готова вдосконалюватися.  

 


Факти про бренд та хот-доги Nathan’s Famous

- У 1916 році Натан Хандверкер, який приїхав із Польщі підкоряти США, отримав від приятелів 300 доларів позики і відкрив свій перший ресторанчик із хот-догами на Кон Айленд у Нью-Йорку. Ресторан назвали «Нейтанс» («Nathan's») на честь імені власника. Головною стравою були сосиски з соусом за рецептом дружини власника Іди


- Перший ресторанчик, відкритий Нейтаном працює і донині на тому ж місці. Тепер — це великий ресторан із різноманітним асортиментом страв і закусок


- Нині мережа налічує понад 400 ресторанів у 14 країнах світу


- Бренд представлений у всіх штатах США


- Щороку лише у США з’їдають понад 20 мільярдів хот-догів

 
- 14 липня 2021 року відбувся офіційний запуск франшизи Nathan’s Famous в Україні. Права на виготовлення і торгівлю придбала компанія SOCAR Energy Ukraine


- Найпопулярнішими серед українців є хот-доги Нью-Йорк Оріджинал та Манхеттен

 
- Щороку, 4 липня, у День Незалежності США, Nathan’s Famous проводить конкурс із поїдання хот-догів. Світовий рекорд був встановлений цьогоріч — 76 з’їдених хот-догів за 10 хвилин

  
- Оригінальний хот-дог складається із м'якої пшеничної булочки, фірмової сосиски із яловичини  і, за бажанням, соусів: кетчуп, майонез, гірчиця тощо


- Сосиски для хот-догів складаються із 100% яловичого м'яса з додаванням секретного рецепту спецій за рецептом дружини засновника мережі Іди Хендверкер. Рецепт тримається у секреті. Він доступний лише власникам компанії та представникам франшизи


- Сосиски доставляють лише із Німеччини та зі США


- Картопля фрі готується зі спеціального сорту картоплі в автоматичному фритюрі в очищеній кукурудзяній олії та подається із соусами

 
- Картоплю для хот-догів Nathan’s Famous доставляють із Нідерландів. Права на її унікальний розмір і тип нарізки Crinkle Cut належать виключно Nathan’s Famous


- Булочка випікається із пшеничного борошна вищого гатунку з куркумою та додаванням картопляного пюре


- Рецептуру булочок розробляли французькі пекарі, а фірмові топінги і соуси Nathan's доставляють із США, за винятком продуктів Heinz, які виробляють і в Європі


- В готовому вигляді хот-дог зберігається не більше 15 хвилин

 

Інформаційна довідка про представників ТМ Nathan’s Famous

 
Фото 123512 - Чому варто скуштувати хот-доги Nathan’s Famous?

James R. Walker

Джеймс Р. Вокер, віце-президент компанії Nathan’s Famous, керівник франшизи


Фахівець топ-ланки у сфері роздрібної торгівлі та ресторанної гостинності. Працює на керівних позиціях понад 30 років.  Виводив бізнес на ринок у більш ніж 65 країнах світу, зокрема у: Саудівській Аравії, Тунісі, Пакистані, Монголії тощо. Вокер здобув ступінь MBA у Школі бізнесу Дюка Фуква, а також сертифікати і дипломи Єльського, Гарвардського та Массачусетського технологічного університету. У 2016 році Вокера нагородили премією Президента Обами за зростання американського бізнесу на міжнародному рівні.

 

 

Фото 123513 - Чому варто скуштувати хот-доги Nathan’s Famous?

SOCAR, інформація про компанію

Міжнародна компанія SOCAR заснована у 1992 році із штаб-квартирою у Баку. SOCAR — Державна нафтова компанія Азербайджанської Республіки (State Oil Company of Azerbaijan Republic).

Окрім Азербайджану компанія має представництва на території 15 країн. 

Загалом, основними видами діяльності SOCAR є:

- геологорозвідувальні роботи і експлуатація родовищ;
- будівництво нафтових і газових свердловин із дотриманням вимог законодавства про охорону довкілля;
- транспортування нафти і газу та подальше їх перероблення;
- реалізація продукції, зокрема через АЗК;
- землеохоронна діяльність.

У 2008 році представництво компанії: SOCAR Energy Ukraine було засноване в Україні. З того часу його очолює генеральний директор Ельчін Мамєдов. SOCAR Energy Ukraine — єдина в Україні нафтова компанія, яка продає лінійку фірмового пального виробництва лише литовського заводу Orlen.


Інвестиції

З часу своєї діяльності компанія інвестувала в економіку країни понад 100 мільйонів доларів та у 2020 році сплатила податків до державного бюджету, на суму 1,5 мільярда гривень. 

 

Інфраструктура

Нині SOCAR Energy Ukraine — це мультибрендовий комплекс, який об’єднує роздрібну мережу на АЗК, велику й дрібну оптову торгівлю усіх видів пального й імпортного природного газу, а також власну логістичну систему. 

SOCAR Energy Ukraine представлена в 11 областях, в яких клієнти можуть скористатися послугами 56 АЗК із зручною інфраструктурою навколо: маркет, ресторан, туалети, зокрема інклюзивні, безкоштовні Wi-Fi, телефони, зарядки для смартфонів тощо.

Також клієнтам АЗК SOCAR Energy Ukraine доступні такі послуги

- попереднього замовлення товарів у маркеті через мобільний додаток SOCAR Level;
- бізнес-майданчик, де можна скористатись комп’ютером та принтером, зарядити телефон;
- автоматичного очищення взуття;
- на заправці біля аеропорту «Бориспіль», що поруч з Києвом, можна спакувати багаж і переглянути онлайн-табло з розкладом всіх рейсів. До речі, тут можна і зареєструватися на авіарейс.


Благодійність

Одним із напрямів соціальної відповідальності компанії є благодійність. Близько 6 мільйонів доларів було інвестовано у підтримку освітньо-культурних та соціальних проєктів, допомогу дитячим будинкам, садово-паркове мистецтво та архітектуру. 

Зокрема, нещодавно компанія SOCAR Energy Ukraine  завершила реконструкцію фонтану перед Оперним театром у Львові, підтримала громадську організацію DONOR.UA задля популяризації руху донорства в Україні та  благодійний фонд Карітас України, що збирає кошти для учнів із малозабезпечених родин. 


Більше про благочинну діяльність компанії можна прочитати на сайті у розділі Благодійність. А дізнатися детальніше про активності SOCAR Energy Ukraine можна на сайті компанії у розділі Новини та Акції, а також на офіційній сторінці у Facebook