Щоб скористатись додатком необхідно:
1. Завантажити додаток SOCAR
АppStore
Google Play
2. Авторизуватися у додатку за номером телефону.
З мобільним додатком SOCAR ви отримуєте безліч переваг та можливостей:
- Можливість сплачувати за пальне, не виходячи з автомобіля та не втрачаючи часу на черги;
- Літри або кошти – вибір за вами;
- Можливість розрахуватися за товари або послуги в Buta маркет та Buta cafe;
- Автоматичний облік нарахування та списання ваших бонусів level;
- Можливість перегляду історії ваших транзакцій на АЗК SOCAR безпосередньо в мобільному додатку;
- Можливість отримання вичерпної інформації про всі АЗК SOCAR та послуги, що надаються на них;
- Можливість знайти найближчий АЗК SOCAR та прокласти найкоротший шлях до нього;
- Легкий та зручний переказ коштів з вашої платіжної картки на будь-яку платіжну картку, емітовану банком України.
Як заправити та сплати за пальне:
- Ви заїжджаєте на будь-яку заправку SOCAR;
- Зупиняєтесь біля колонки;
- Співробітник заправки SOCAR вставляє пістолет в бак (ви так само можете вставити пістолет самостійно);
- Відкриваєте мобільний додаток SOCAR і вибираєте розділ SOCAR PAY;
- Наводите QR рідер на QR код, наклеєний на колонці, на якій ви плануєте заправлятися;
- Ви побачите адресу АЗК SOCAR і номер колонки;
- Вибираєте кількість літрів або суму заправки;
- Після завершення заправки головне – не забути повісити пістолет;
Якщо Вам потрібен касовий чек, не забудьте його на касі АЗК SOCAR.
Запитання і відповіді
- Чому мені не надійшло повідомлення щодо оновлення додатку SOCAR?
Якщо у вас раніше була встановлена попередня версія мобільного додатку SOCAR, то оновлення буде автоматично доступно в AppStore або Google Play. Якщо програми не було раніше встановлено, то його необхідно завантажити та встановити на свій мобільний телефон. - Не можу зайти в додаток SOCAR
Логін і пароль для доступу до додатку використовуються ті ж, що і для входу в особистий кабiнет level (вхід). - Мої дані по картці level не знаходяться.
Після завантаження оновленого додатку SOCAR вам необхідно ввести свій номер мобільного. Далі система перевіряє наявність цього номеру в Базі Даних користувачів і, якщо даний номер не був закріплений ні за однією карткою, ми автоматично створюємо нову карту level (нового користувача). Якщо ж все-таки у вас була карта, але номер не закріплений, то необхідно об'єднати віртуальну (автоматично створену) і пластикову карти, для цього зателефонуйте до контакт-центру SOCAR за номером 0-800-50-85-85. - Не можу розрахуватись доданою в додаток платіжною карткою.
Необхідно перевірити чи виставлено обмеження на оплату даною карткою в інтернеті (якщо так, то необхідно його змінити, зв'язавшись з вашим банком). Якщо це не допомогло, то перевірте чи встановлений ліміт на операції (якщо так, то необхідно його підняти). - Що таке пін-код картки та навіщо його встановлювати?
Пін-код картки – це додатковий захист вашої картки та гарантія безпеки платежів при користуванні мобільним додатком SOCAR. При додаванні картки вам необхідно придумати та ввести пін-код. Пін-код не має відповідати реальному пін-коду платiжної карти (але може за вашим бажанням). - Як відбувається заправка?
Після того, як був вiдсканован QR код на колонці, обрана кількість літрів або сума, на яку ви бажаєте заправитись, обрана карта для сплати за паливо – відбувається блокування коштів на вашій платіжній картці. Таким чином, ми проводимо попередню авторизацію по платіжній картці, якщо коштів вистачає, то розпочинається відпуск пального. Після фактичного відпуску пального проводиться перерахунок з урахуванням заправленої кількості пального. У разі «недоливу» суму буде перераховано і залишок коштів повернеться вам на картку протягом 1-5 хвилин. Звертаємо увагу, що деякі банки не надсилають повідомлення про повернення коштів. Операція повернення коштів ініціюється відразу ж після того, як користувач повісить пістолет на колонку.